poniedziałek, 26 listopada 2012

Podziękowanie

Szanowni Państwo

Z satysfakcją odnotowałem fakt przekroczenia w dniu 25 listopada 2012 roku 10 000 wejść na mój blog. Nastąpiło to po 9 miesiącach jego funkcjonowania. Z tej okazji pragnę podziękować wszystkim moim Czytelnikom za zainteresowanie moim blogiem i tematami na nim prezentowanymi. Świadczy to o sporym zainteresowaniu gdyńską tematyką - co mnie jako gdynianina niezmiernie cieszy.

Przy okazji pragnę poinformować Czytelników, że w najbliższym czasie będę kontynuował prezentowanie gdyńskiej tematyki w sposób dotychczasowy.

W tym przeświadczeniu oczekuję dalszego zainteresowania moim blogiem - życząc ciekawej lektury.

6 komentarzy:

  1. A Panu,Panie Michale osobiście życzę jeszcze następnych 10,20 tys. czytelników Pana blogu i takich ciekawych artykułów jak dotychczas.Dużo zdrowia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytam Pański Blog i jestem pełen podziwu dla Pana! Nie często się zdarza żeby osoby z Pana pokolenia wykorzystywały współczesną technologię do dzielenia się swoimi wspomnieniami i wiedzą. Dla mnie, jako rodowitego Gdynianina, tematyka Pańskich artykułów jest arcyciekawa i pasjonująca. Ogromnie się cieszę że tu trafiłem.
    Z wyrazami szacunku
    Michał

    OdpowiedzUsuń
  3. Panie Michale, szczerze gratuluje checi i zapalu do prowadzenia niniejszego bloga. Sledze uwaznie kazdy Pana post, zwlaszcza kiedy dotyczy gdynskiej gastronomii, handlu czy obyczajow z minionych lat. Panu zycze duzo zdrowia, a czytelnikom wiele wrazen podczas lektury!

    Bartek S

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i cieszę się, że mój blog się podoba.

      Usuń